loading...
فان2پیک
! ra/\/\in ! بازدید : 439 1391/12/24 نظرات (0)

اس ام اس های جدید بوسه، جملات بوسیدن عاشقانه

اس ام اس های زیبا و جدید بوسه

با گوشیت چیکار کردی؟ هرچی زنگ میزنم میگه مشترک مورد نظر خوشگله! بوسیدنش مشکله!

انواع بوس:

بوس لب:عاشق بودن

بوس گردن:نیاز داشتن

بوس صورت:دوست داشتن

بوس بازو:شوخی کردن

بوس پیشانی:آرامش دادن

تو کدومشو به من میدی!!!؟

چه خوب! که من بهشت را به بوسه های تو بخشیدم! حالا همه جا بوی بهشت دارد و من، عطر بوسه های تو!

دارد عــادتــم مـی شـود
کــه بــا دلــهره تــو را بـــبوسـم!
مثل ِ گنجــشک هــا
کــه هــرگــز
آســوده از زمیـن، دانــه برنمـی چیـنند!

آن روزها: تو و بوسه های داغ …
این روزها: مـن و داغ بوسـه ها …

از صورتت نقاشی کشیده ام
همانطور که دلم میخواست باشی
حالا چشمهایت فقط مرا میبیند
و لبخند همیشگیت
لحظه های نبودنت را
میپوشاند
فقط مانده ام
هوس بوسیدنت را چه کنم؟

تــمام زخم هایــم
مـرهمـش لـب هــای ِ تــوست
بـوسه نـمی خواهــم!
فـقـط حرفــی بـــزن …

خیره است چشم خانه به چشمان مات من
خالی است بیصدا و سکوتت حیات من
حق السکوت میطلبد از لبان تو
چشمان لا ابالی و لبهای لات من!

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در برم
تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم …

من بـــهـــــــــــــــانه می گیرم و تــــــــــــــو دهانـــــم را با یک “بـــــــــــــوســــــــه” ببند…

دلم بوسه ای میخواهد…
که از فشارش، چشمانم سیاهی رود!
چقدر این سرگیجه ای که از مستی عشق برمی خیزد را دوست دارم!

بوسه یعنی لذت دلدادگی / لذت از شب لذت از دیوانگی
بوسه آغازی برای ما شدن  / لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوسه آتش می زند بر جسم و جان /  بوسه یعنی عشق من با من بمان …

کاش میشد بوسه ها را قاب کرد / مثل نامه سوی هم پرتاب کرد

کاش میشد عشق را تقسیم کرد / مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد

سلام یه زحمت واست داشتم

هروقت از جلو آینه رد شدی، این دوست منم ببوس!

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم …

میفرستم این پیامک را به دوست / ای پیامک صورت او را ببوس

بازم شادی و بوسه / تو هر لحظه و ساعت

هیچ وقت کهنه نمی شه / دوستت دارم کثافت!

ناز آن چشمی که سویش مال ماست

ناز آن رویی که بوسش مال ماست!

گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم

که دگر باز از این گونه خطاها نکنم

بوسه دادی و چو برخواست لبت از لب من

توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 163
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 409
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 787
  • بازدید ماه : 787
  • بازدید سال : 25,788
  • بازدید کلی : 1,718,693