loading...
فان2پیک
! ra/\/\in ! بازدید : 343 1391/12/28 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه و دو بیتی های عاشقانه جدید ۹۲

اس ام اس عاشقانه و دو بیتی های عاشقانه جدید ۹۲

اس ام اس عاشقانه و دو بیتی های عاشقانه جدید ۹۲

من ودل همنفسیم بانفس خیال تو…
نفسم
همنفسم
هرنفسم”فدای تو….
.
یکبار دگر بهار یعنی منو تو
پروانه بیقرار یعنی منو تو
یکبار دگر غروب حالا برویم
یک جاده و یک سوار یعنی منو تو
.
سرخ می شوی، وقتی میشنوی دوستت دارم!
زرد میشوم، وقتی میشنوم ‘ دوسـتش…داری’ !
چهارشنبه سوری راه انداخته ایم…
سـرخی ِتو از من، زردیِ من از تـو!
همیشه من میسوزمو همیشه تو می پـری.

.

اس ام اس عاشقانه
.
گفتمت عشقت به دل افزون شده
دل ز جادوی رخت افسون شده
جز تو هر یادی ز دل مدفون شده
عالم از زیبائیت مجنون شده
.

اس ام اس عاشقانه جدید

.
گاهی به خاطرش
ماندن را
تحمل کن
رفتن از دست همه بر می آید!!!
.

فانی فان

.
قایق کاغذی رو آب داره میره
من نگاش میکنم و گریم میگیره
قایق کاغذی میره و میدونم که
برای گریه کردن دیگه دیره
.

فانی فان

.
عاشقان را عشق فرمان میدهد لوتیان را معرفت پس سلام ای عاشق لوتی صفت.
.

اس ام اس عاشقانه ۹۲

.
بهارهم نباشد
من
به مهربانی تو
همیشه ازشکوفه لبریزم…
.

دوبیتی عاشقانه

.
“عشق” آن است که اگر تو درسفرباشی…
من نیز نمازم را شکسته بخوانم!
.

اس ام اس عاشقانه ۹۲

.
برای دل من ، من از تو آن می طلبم
وز گمشده ی خویش نشان می طلبم
سر هر مصرع را بردار و بخوان
هرچه شد من از تو آن می طلبم !
.

اس ام اس عاشقانه ۹۲

.
هوا خوب یا بد،فرقی نمیکند…
به هوای تو،من نفس میکشم هنوز!
.

فانی فان

.
گفت مجنون گر همه روی زمین
هر زمان بر من کنندی آفرین
من نخواهم آفرین هیچکس
مدح من دشنام لیلی باد و بس
.
دیوانه نیستم،فقط طوری خاص که دیگران نمیتوانند…
تو را دوست دارم!
.
گلویم را ببوس!
بگذار بوسه ات،بدرقه ی راهی شدن این “بغض” باشد.
.

اس ام اس عاشقانه

.
پر است خلوتم از یاد عاشقانه او
گرفته باز دل کوچکم بهانه او
نسیم رهگذر این بار هم نیاورده
به دست قاصدکی نامه یا نشانه او
.

اس ام اس عاشقانه

.
نکند فکرکنی در دل من مهرتو نیست!
“گوش کن” نبض دلم زمزمه اش باتو یکیست!
.

اس ام اس عاشقانه

.
ﺗﺎ ﭼﻨﺪ ﻧﻈﺮ ﺑﻪ ﺭﻭﯼ ﻣﻬﺘﺎﺏ ﮐﻨﻢ ؟
ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺩﯾﺪﻧﺖ ﺁﺏ ﮐﻨﻢ ؟
یک ﻗﻄﻌﻪ ﯼ ﻋﮑﺲ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺑﻔﺮﺳﺖ
ﺗﺎ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺑﯿﻘﺮﺍﺭ ﺧﻮﺩ ، ﻗﺎﺏ ﮐﻨﻢ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 177
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 314
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 788
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,166
  • بازدید ماه : 1,166
  • بازدید سال : 26,167
  • بازدید کلی : 1,719,072