loading...
فان2پیک
! ra/\/\in ! بازدید : 274 1392/03/02 نظرات (0)

جدید ترین اس ام اس های رمانتیک

اشک ها قطره نیستند؛

کلماتی هستند

که می افتند به خاطر کسانی که مخاطب هستند و نمی فهمند!

 

تو که سرد میشوى

من از دهان میافتم…

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

لحظات بودن با تو،

از عمرم حساب نمی شوند!

از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت !!!

 

کلنگ و تیشه ام را آورده ام…

تو فقط اشاره کن کدام کوه؟!؟

فقط کمی شیرین باش…

 

کف بینی نکن عزیز

دستی که به سوی تو دراز شده؛

طالعش تویی . . .

من آدم نمیشوم

لبخندت خـَـرَم میکند

و

دوریت سگم!!!

 

پیامک های عاشقانه جدید

 

اینروزا حس اون سیگاری رو دارم که همه جا صحبت از ترک کردنشه!!!

 

 شیشه های شکسته عوض می شوند

پل های شکسته ، تعمیر!

و

آدم های شکسته ، فراموش!

 

زیباترین جملات عاشقانه

 

جـــــایِ خــالـــی تــــو را
آنقــــدر بــا چـشــــم هــایـــَم

آب خـــواهـــم داد؛
تا یک روزی در کنارم سبز شوی!!!

 

 

من می توانم دنیا را یک دستی فتح کنم!

اگـــــر

دست دیگرم را ، تو گرفته باشی!!!

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 183
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,212
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,590
  • بازدید ماه : 1,590
  • بازدید سال : 26,591
  • بازدید کلی : 1,719,496