loading...
فان2پیک
! ra/\/\in ! بازدید : 267 1392/03/02 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه – love sms

تحویل نمیگیرم…

سالی را

که بدون حضور ” تــو ” تحویل شود…

 

اس ام اس عاشقانه

آری!!!

چمدان کوچکت دیگر جای نداشت
و گرنه
خوابهایت راهم مى بردى…

اس ام اس عاشقانه

تو تکرارنشدنی ترین اتفاق زندگی من بودی…و عاشقانه ترین آن…

اس ام اس عاشقانه

غمگینم!

وقتی تمام جفتهای دنیا ، تنهایی ام را به رخم میکشند
حتی جورابهایم!!!

اس ام اس عاشقانه

میدونى بهشت کجاست؟
یه فضایى چند وجب در چند وجب!
بین بازوهاى کسى که دوستش دارى…

اس ام اس عاشقانه

همیشه بهت میگفتم دلم میخواد خوشحالت کنم ,

چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت…
نبودنه منه!!!

اس ام اس عاشقانه

سیگار بهانه است…
و من باز عمیق تر پک میزنم…
تا خاکستر کنم،روزهاى بر باد رفته ام را…

اس ام اس عاشقانه

روزى بودنم آرزو میشود…
اما من دیگرنیستم.
آن روز، جاى من خوب است و حال تو خراب…
و به گمانم آن روز نزدیک است…

اس ام اس عاشقانه

دل تنگم…
دل تنگ آن روزها، که نمیدانم محبتهایش توهم من بود!!
یا ترحم او؟؟!

اس ام اس عاشقانه

اینجای آهنگ حمید عسکری رو خیلی دوست دارم
وااااى…
چه دردى داره دلتنگى،
یه لحظه عاشقى اماااااا…
براش یک عمر میجنگى!

اس ام اس عاشقانه

آرزوى من برایت این است…

تنها نشوى

اس ام اس عاشقانه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 175
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 549
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 927
  • بازدید ماه : 927
  • بازدید سال : 25,928
  • بازدید کلی : 1,718,833