loading...
فان2پیک
! ra/\/\in ! بازدید : 244 1392/02/12 نظرات (0)

تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت ۹۲ | www.funyfun.ir

تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت ۹۲

یه بـــــارم رفـــــتم مغــازه سیــگـار بخــــــــــرم
هــــــــــمــون اول گفـــت بَه ســـلام، شــــما پسر فلــانـــی ای؟
گــــفتـــم آره، ســـس مــــایونز خــــوب چــــی داری؟ icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2 icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2 icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2

………

مسافر اول : تاسکی تاسکی واسا سوار شم
مسافر دوم: خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ icon smile تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2 ))
مسافر اول :زهر مار به چی میخندی !؟
مسافر دوم: عزیزم تاسکی یعنی چی !؟ این که تاسکی نیست icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2
مسافر اول: خو پ چیه !؟
مسافر دوم: این شصخیه نه تاسکی ! icon smile تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2 ))

 

 

.

جوک جدید سال۹۲

.

مریض :
خانم دکتر دارم از درد میمیرم منو بکش راحت بشم
دکتر :
من خودم کارم رو خوب بلدم نیاز به تذکر شما نیست

.

.

بحث سر خریدن گوشی بود …
.
یکی از دوستان گفت: اگه میخوای گوشیلمسی بخری،تاچ بخر … icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2
من icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2
ساسی مانکن icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2 icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2
گوشیِ چینیه رفیقم icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2
ضربه گیرِ گوشیِ پسر عمه م icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2 icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2
شارژرِ گوشی حمیدمون ( شما نمی شناسیدش icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2 )همسایمونه icon sad تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2 ((
دکمه ی ریجکتِ گوشیِ خودم icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2 icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2
تاچ و لمسی هر دو رو به همدیگه:|||||||||||||| ­||||
همین منه امین icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2
اپل ۵ بابام icon neutral تازه ترین جوک های خنده دار اردیبهشت 92 سری2

.

.

خیلی بدم میاد موقعی که بابام میگه من هم سن تو بودم این کارو میکردم اون کارو میکردم!!!!!!
خب پدر من تو اون موقع زن داشتی،حالا هم واسه من زن بگیر قول میدم خیلی بهتر از تو اون کارها رو انجام بدم

.

.

—– (~~~) <هر روز ظهر کته‏!‏‏!‏‏>‏ (~~~) —–‏‏‏
یارو تو اتوبوس میبینه بغل دستیش یه پلاستیک آجیل داره میره بهش میگه:اسمت چیه؟
-یوسف.‏
به به؛ چه اسم قشنگی…شغلت چیه؟‏
-زنبورداری.‏
به به؛ کجا میری؟‏
-اهواز.
عجب جایی؛ میتونم یکم آجیل بردارم؟
-نه؛ اینا امانته…
-نه و نکمه با اون اسمت،پدرسگ پشه باز، تو این گرما سگ میره اهواز‏!‏‏!‏‏!

.

.

روباهی بر گردن شتری اویزان شده,می رفت یکی از اشنایان که این حات عجیب را دید از روباه

پرسید:رفیق این چه وضعی است؟

روباه گفت:مرا به رفاقت نام مبر,چون با بزرگان پیوند کرده ام…!

.

.

آخه رو چه اصولی بعضیا میخندن رو لپاشون ۲ تا حفره ایجاد میشه ؟

چرا ما میخندیم پرانتز باز میشه؟

.

.

من یادمه یکی دوبار با دختر همسایه سلام و احوال پرسی کرده بودم…
دختره رفت سربازی..
ابروهاش در اومد..
تازه فهمیدم پسر بود!!!!!!
بچه های این زمونه چقد قرطی شدنااا،والا!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 176
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 313
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 772
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,150
  • بازدید ماه : 1,150
  • بازدید سال : 26,151
  • بازدید کلی : 1,719,056