loading...
فان2پیک
! ra/\/\in ! بازدید : 206 1391/12/28 نظرات (0)

اس ام اس تنهایی جدید و زیبا ویژه فروردین ۹۲

اس ام اس تنهایی جدید و زیبا ویژه فروردین ۹۲

تنهاترین تنهای شهرم بی تو یک سالار مرگم
ای تو باشی ای امیدم که بی تو نیستم زنده  ای فروغم .
.
گاهی آدمهای تنها خیلی خوش شانس هستند… چون کسی رو ندارن که از دست بدن…
.
بس که دیوار دلم کوتاه است ، هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد ، به هوای هوسی هم که شده ، سرکی می کشد و می گذرد
.
پیش روی من تا چشم یاری میکند دریاست
چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست
در این ساحل که من افتاده ام خاموش
غمم دریا، دلم تنهاست

.

اس ام اس تنهایی


.
تنهاییم را به گردن هیچکس نمی اندازم

گردن هیچکس تاب این همه سنگینی را ندارد!

اس ام اس تنهایی

.
تنهایی یعنی اگر هزار بار هم از اول تا آخر لیست شماره های موبایلت رو چک کنی ، نتونی یک نفر رو پیدا کنی که باهاش درد و دل کنی.

اس ام اس تنهایی

.
کاش می فهمیدی برای این که تنهایم تو را نمیخواهم؛

برعکس …

برای این که میخواهمت؛

تنهایم …!!!

.

اس ام اس تنهایی

.
از این پس تنها ادامه میدهم، در زیر باران حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم… میخواهم تنهاییم را به رخ این هوای دو نفره بکشم…..! باران نبار من نه چتر دارم نه یار…

اس ام اس تنهایی

..
نه اینکه زانو زده باشم …

نــــــــــــه!!!

فقط تنهایی سنگین است!

.

اس ام اس تنهایی

.
شب‌ها، پرنده‌هایش می‌روند؛

روزها، ستاره‌هایش؛

ببین، آسمان هم که باشی؛

باز تنهایی …
.

اس ام اس تنهایی

.
میخواهم همه بدانند این ادم ها که به خیال خود با من اند خود مفهوم تنهایی من هستند
.

اس ام اس تنهایی

.

اگر تنها ترین تنها شوم با خدا هست ، او جانشین همه ی نداشتن های من روی زمین است “دکتر شریعتی“
.

اس ام اس تنهایی

.
هرکس به میزانی که تنهایی نیاز دارد عظمت دارد و بی نیاز تر است

.

اس ام اس تنهایی

.
تنهایی بد است،
اما بد تر از آن اینست که بخواهی تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی،
آدم هایی که بود و نبودشان به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد…
.

اس ام اس تنهایی

.
یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…
یه دل گرفته…
یه زندگی پر از خالی…
من سرشارم از تنــهایـــــــــی…
.

اس ام اس تنهایی

.
تنهای تنها نیز شوم…

بیکس و رسوا نیز شوم…

باز هم آرامم…

خدا را دارم…
.

اس ام اس تنهایی

.
حتى کشتى هاى مسافربرى وقت رفتن سوت میکشند..
من تنها بندرى هستم که بى خبر ترک شده ام..
.

اس ام اس تنهایی

.
نیمکت با هم بودنمان تنهاست

من دل نشستن ندارم

تو دلیل نشستن باش!
.

اس ام اس تنهایی

.
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد!

امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی …
.

اس ام اس تنهایی

.
ازطرف اونی که تنهاست تنها اومده تنها میره تنهاش میزارن
تنها نمیزاره تنها یه آرزو داره اونم اینه که تو تنهاش نذاری…
.

اس ام اس تنهایی

.
از آنسوی تنهایی

از آنسوی بغض

از آنسوی باران

کسی صدایم میکند؛

تو بگو … بروم یا بمانم؟!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 179
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 495
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 873
  • بازدید ماه : 873
  • بازدید سال : 25,874
  • بازدید کلی : 1,718,779