loading...
فان2پیک
! ra/\/\in ! بازدید : 340 1392/01/31 نظرات (0)

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

گوشی هوشمند Optimus G Pro ال جی یکی از بهترین موبایل های این شرکت کره ای به شمار می رود. پردازنده چهارهسته ای اسنپ دراگون 600، صفحه نمایش 5.5 اینچ فول اچ دی و دوربین 13 مگاپیکسل از جمله امکانات اوپتیموس جی پرو هستند.

تا چندی پیش بیشتر برجسته نمایی قابلیت های گوشی های هوشمند حول محور پردازنده های چهارهسته ای آنها می چرخید، اما اکنون ورق برگشته است. اکنون همه حواس ها به اندازه صفحه نمایش و نوع آن معطوف شده است. در حال حاضر، تقریبا هر ماه شاهد عرضه یک گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ تر از 5 اینج به بازار هستیم.

در ادامه با ما همراه باشید تا با امکانات و ویژگی های Optimus G Pro ال جی بیشتر آشنا شویم.

صفحه نمایش 5.5 اینچ IPS با رزولوشن فول اچ دی یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی های برتری Optimus G Pro نسبت به دیگر گوشی های این کمپانی است. ال جی، ادعا می کند این نمایشگر به طور صددرصد رنگ ها را درست نمایش می دهد و برخلاف صفحه نمایش های AMOLED سامسونگ نویز و دقت پایین ندارد.

در آزمایش های انجام شده مشخص شده است، این نمایشگر واقعا رنگ ها – به ویژه رنگ قرمز - را با کیفیت عالی نمایش می دهد. وضوح تصاویر نیز به لطف تراکم تصویر 400 پیکسل در هر اینچی که دارد، بالاست.

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

در ادامه نمایشگر ال سی دی IPS+ 1080p و اچ دی اوپتیموس G Pro را با صفحه نمایش Super AMOLED و 720p گلکسی اس سه سامسونگ مقایسه کرده ایم. این دو نمایشگر کاملا با هم فرق دارند. نمایشگر ال جی ال سی دی است و ماتریکس RGB دارد در حالیکه که گلکسی اس سه از Pentile AMOLED استفاده می کند.

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

در مقایسه این دو نمایشگر با هم بلافاصله متوجه برتری Super AMOLED خواهید شد. رنگ های این نمایشگر بسیار غنی تر و کامل تر از نمایشگر اسمارت فون ال جی است.

از نظر زاویه دید و بازتاب نور نیز باز گوشی سامسونگ برنده این مقایسه است. صفحه نمایش گوشی اوپتیموس G Pro ال جی، انعکاس نور زیادی دارد و هنگام تماشای نمایشگر از زوایای مختلف، کنتراست آن کاهش پیدا می کند.

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

طراحی و کیفیت ساخت

طراحی Optimus G Pro کاملا متفاوت از اوپتیموس جی قبلی است. شاید الگوهای قاب پشتی شبیه هم باشند اما طراحی کلی گوشی بیشتر به گلکسی اس 2 سامسونگ شباهت دارد تا برادر بزرگ تر خود!

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

همان طور که اشاره کردیم، کیفیت ساخت گوشی خوب است. علاوه بر اینها، مکان تعبیه کلیدهای فیزیکی این گوشی نیز به خوبی انتخاب شده اند. کاربر می تواند کلید شورت کات موجود در بالای سمت چپ گوشی را بر اساس سلیقه شخصی خود تنظیم کند. از این کلید می توانید به منظور دسترسی سریع به برنامه های مورد نظر هنگام قفل بودن صفحه استفاده کنید.

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

در زیر صفحه نمایش، کلید سخت افزاری خانه قرار دارد و با کلیدهای لمسی بازگشت و منو احاطه شده است. در زیر کلید خانه، لامپ ال ای دی کار گذاشته شده است. این چراغ قابل تنظیم است و با توجه به رویدادهای گوشی – تماس، پیامک، آلارم، تقویم، یادآوری کننده، اپلیکیشن و ... – رنگ های متفاوتی دارد. در سمت چپ اوپتیموس G Pro، کلید Q-Slide و کلید یک تکه کنترل صدا قرار دارند. در سمت راست نیز شاهد کلید پاور و قفل گوشی هستیم. G Pro، سوکت 3.5 میلی متری هدفون در بالای خود دارد. در حالیکه پورت میکرویو اس بی (MHL) در زیر آن جای گرفته است. کاور باتری به طور کامل از پلاستیک شیشه ای ساخته شده است اما بافت زیبایی دارد و ما را یاد گوشی موبایل نکسوس 4 می اندازد. حسگر 13 مگاپیکسل دوربین، فلاش ال ای دی و شبکه بلندگوی گوشی نیز در قاب پشت آن تعبیه شده اند. در زیر قاب باتری، جایگاه کارت حافظه میکرو اس دی و باتری 3140 میلی آمپر ساعتی هستند و در زیر آنها، جایگاه میکروسیم است. طراحی و کیفیت ساخت G Pro بسیار عالی است و هر کاربری را می تواند جذب خود کند. بدنه باریک، نمایشگر مینیمالیستی و قاب بافت دار زیبای پشت آن کلید این زیبایی و کیفیت هستند.

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

دوربین 13 مگاپیکسل با عکاسی HDR

گوشی هوشمند اوپتیموس G Pro، دوربین 13 مگاپیکسل دارد و می تواند با حداکثر رزولوشن 4208×3120 پیکسل عکاسی کند. کیفیت فیلم های این دوربین نیز فول اچ دی است.

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

برای عکاسی می توانید از میان چهار گزینه نرمال، HDR، پانوراما و عکاسی پیاپی یکی را انتخاب کنید. قابلیت عکاسی تایم نیز عملکرد جالبی دارد. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد عکس بگیرد و چندین عکس نیز از قبل از اینکه کلید شاتر را فشار دهید ثبت می کند. شما می توانید هرکدام از عکس ها را که دوست دارید ذخیره کنید. در این حالت، اگر لحظه و صحنه ای را از دست داده باشید، G Pro آن را برای شما ضبط می کند.

این دوربین با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم برداری می کند. افکت های زنده به شما اجازه می دهند تا جلوه های واقعی به تصاویر خود اضافه کنید. این گزینه همان زمان که تصویربرداری می کنید، تغییرات را روی منظره یاب نشان می دهد و همچون افکت های دیگر نیست که بعدا اعمال شود.

همچنین می توانید از افکت صورت های خنده دار (که به صورت خودکار چهره های داخل کادر را ردیابی می کند) استفاده کنید یا پس زمینه تصویر را به موضوعی جالب تغییر دهید.

معرفی Optimus G Pro بهترین گوشی

کلام آخر

جدیدترین اسمارت فون ال جی، Optimus G Pro فناوری های به روز، بدنه باریک و طراحی زیبا دارد و مسلما هنگام ورود به بازار مشتری های بسیاری خواهد داشت.

رابط کاربری این گوشی عملکرد بسیار خوبی دارد و کاملا کاربرپسند است. این رابط کاربری ویژگی های مفیدی دارد و تقریبا احساس نمی کنید که با سیستم عامل اندروید روبه رو هستید. تنها شاهدی که به شما یادآوری می کند نسخه آب نبات ژله ای اندروید روی این دستگاه نصب است، حضور قابلیت Google Now است.

تراشه اسنپ دراگون 600 پردازنده عملکرد کلی دستگاه را بهبود بخشیده است و باعث شده است Optimus G Pro از بنچ مارک سربلند بیرون بیاید. صفحه نمایش زیبا و شفاف 5.5 اینچ گوشی با کیفیت 1080p برای استفاده و تماشای فیلم و تصویر واقعا عالی و مناسب است.

دوربین 13 مگاپیکسل آن عکس های خوبی می گیرد و از همه جالب تر اینکه کاربر می تواند با هر دو دوربین پشت و جلوی این موبایل به طور همزمان فیلم برداری کند.

احتمالا با آمدن Optimus G Pro ال جی، گلکسی نوت 2 سامسونگ باید کمی نگران از دست دادن بخشی از بازار باشد.

منبع : برترینها

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 521
  • بازدید ماه : 521
  • بازدید سال : 25,522
  • بازدید کلی : 1,718,427